Responsive Design Software, HTML Editor & CSS Grid Tools | CoffeeCup  Software

 

مردم به طور طبیعی با داستان ارتباط برقرار می کنند. داشتن یک داستان منحصر به فرد در مورد نام تجاری خود راهی عالی برای سرمایه گذاری احساسی شخصیت شما در شرکت شما است.

 

در زیر یک تصویر قهرمان ساده در این مثال ، یک جدول زمانی عمودی را مشاهده می کنید که داستان Moz را بازگو می کند. هر نقطه عطف نه تنها محصولات / خدمات جدیدی را که شرکت ایجاد کرده است توصیف می کند (شما را از آنچه ارائه می دهد مطلع می کند) ، بلکه شامل مزایایی است که مشتریان در این راه به دست آورده اند. این رویکرد موفقیت آمیز با موفقیت به شما می گوید که شرکت در کجا بوده است ، اما همچنین آن را در چهارچوبی قرار می دهد که معنی آن را برای شما توضیح می دهد.

 

 

صحبت از قصه گویی ، یکی از انواع داستانی که مردم واقعاً می توانند از آن عقب بمانند ، داستانی است که هدف اصیل را در بر می گیرد.

 

در صفحه مربوط به ما ، Yellow Leaf Hammocks کار خارق العاده ای انجام می دهد که به شما نشان می دهد چگونه یکی از هماهنگ های آن مستقیماً بر زندگی شخص دیگری تأثیر می گذارد - صنعتگران بافنده (و خانواده های آنها) که این باندها را درست می کنند.

 

چیزی که من در مورد این صفحه دوست دارم این است که به شما می گوید بلافاصله چه چیزی را می ند - "همسرهای مسخره راحت" - سپس به سرعت حرکت می کند. بقیه صفحه کاملاً به اشتراک گذاری داستان صنعتگران بافنده اختصاص دارد.

 

زرد برگ هاموک همچنین روشن می کند که این یک موسسه خیریه نیست ، بلکه سازمانی درباره پایداری طولانی مدت و "تحول جامعه" است. استفاده از عکس های واقعی "کارمند" به تقویت این پیام کمک می کند و به مشتریان اجازه می دهد ببینند آنها دقیقاً چه کسانی را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

15. FortyOneTwenty

fortyonetwenty-about-us

 

fortyonetwenty-about-us

 

تیم در FortyOneTwenty با صفحه مربوط به ما همه کارها را به درستی انجام می دهد. درست در خفاش ، تیم خود را به عنوان هنرمندان معرفی می کند ، همان چیزی است که شما می خواهید هنگام استخدام هر کسی برای یک کار خلاقانه.

 

در حال پیمایش به پایین ، یک توصیف را مشاهده می کنید که آنها را "مهرهای نیروی دریایی دنیای فیلم" توصیف می کند ، و به دنبال آن مجموعه ای چشمگیر از آرم های برندهای بزرگ که با آنها کار کرده اند.

 

16. ساده مانند شیر

 

به عنوان شیر در مورد صفحه ما

 

اگرچه یک صفحه اختصاصی درباره ما نیست ، Simple as Milk از طرح یک صفحه ای مینیمالیستی خود استفاده می کند تا روشن کند چه کاری انجام می دهد و کیست.

 

ادعای "ساختن تجربه های زیبا برای استارت آپ ها" ، UX مستقیم و شهودی این صفحه و اثبات اجتماعی قوی آن را ثابت می کند. علاوه بر این ، استفاده از کپی دوستانه و گرم آن به وضوح نشان می دهد که هر یک از اعضای تیم آن فقط "یکی از بچه ها" است.

 

17. انگشتان خمیر

pulp_fingers_team ما

هنگامی که شما شخصیت ار خود را درک می کنید و در یک بازار خلاقانه کار می کنید ، معمولاً این آزادی را دارید که صفحه مربوط به ما را به همان اندازه که می خواهید مسخره کنید.

 

حتی اگر Pulp Fingers (دیگر فعال نیست) از تصاویر واقعی کارمندان خود استفاده می کند ، اما به کار آن بسیار مربوط است و شخصیت زیادی را نشان می دهد. توضیحات صفحه در ایجاد تعادل خلاصه ای از صلاحیت های تیم و یادداشت های شخصی که به شما کمک کرد تا آن را بشناسید ، کاملاً عالی عمل کرد.

 

این طرح همچنین مانند سئو چیست  یک برنامه موبایل که به عنوان طراحان برنامه مناسب بود ، به نظر می رسید و احساس می شد.

 

18. دوبرمن

doberman_about_us_page

در این تکرار اولیه صفحه خود درباره ما ، دوبرمن یک کار شگفت انگیز در رابطه عاطفی با بازدیدکنندگان خود انجام داد. بالای صفحه ، کلاژ افرادی را مشاهده می کنید که مشغول کار و سرگرمی هستند ، که کاملاً با عناوین مطابقت دارد - Innovation Through Passion.

 

اشتیاق مسری است و بسیاری از ما به طور طبیعی ترجیح می دهیم با افرادی کار کنیم که دوست دارند کار کنند. علاوه بر این ، تصاویر دستی ترسیم شده ، لمس انسانی بیشتری را ویرایش می کنند که معمولاً از طریق اینترنت به دست نمی آورید.

 

19. NextSpace

Space_about_us بعدی

لبخندهای عکس سهام بسیار قابل تحسین است ، اما لبخندهای اعضای تیم زندگی واقعی شما خوشایند و غالباً غیر منتظره است.

 

در این ادغام گذشته از صفحه نفرت انگیز خود ، NextSpace به این نکته اشاره کرد که از کلمات "ما" و "شما" در سراسر بدنه صفحه استفاده کند تا نشان دهد فضای کار مشترک جذاب ، فراگیر و متمرکز بر دیگران است.

 

NextSpace هنگام تشریح جزئیات وجود آن گفت: "ما وجود داریم تا به اعضای خود کمک کنیم زندگی و زندگی خود را با شرایط خودشان انجام دهند." این دقیقاً همان روشی است که شما می توانید صفحه مربوط به ما را با تمرکز بر مشتری ایجاد کنید!

 

20. DoubleDutch

بهترین-درباره-ما-صفحات-دو-هلندی

 

بالاتر از این موارد ، DoubleDutch یک پاراگراف کوتاه دارد که به وضوح توصیف می کند چه کسی است و چه کاری انجام می دهد ، اما سپس در ایجاد اعتماد کار می کند.

 

این چند آمار و آرم را نشان می دهد که موقعیت آن را به عنوان "رهبر" در صنعت خود برجسته می کند ، یک تاریخچه مختصر را به اشتراک می گذارد ، سپس به معرفی کل تیم خود ادامه می دهد.

 

به طور کلی این صفحه رنگارنگ هیچ جای سوال در مورد اینکه با چه کسی کار می کنید یا اینکه آنها برای شما چه کاری انجام می دهند باقی نمی گذارد.

 

 

21. نشنال جئوگرافیک

best-about-us-pages-natgeo

 

وقتی همه از قبل می دانند شما کی هستید ، یک صفحه درباره ما چه باید بگوید؟

 

خوب ، نشنال جئوگرافیک هر آنچه را که احتمالاً در مورد آن نمی دانید به شما نشان می دهد.

 

اولین چیزی که مشاهده می کنید ویدئویی با تصاویر خیره کننده است (همانطور که برای آن شناخته شده است) که بر تلاش های حفاظتی و تأثیر جهانی شرکت تأکید دارد.

 

تا زمانی که در نیمه صفحه پیمایش نکرده اید ، حتی به رسانه های خود مانند ico آنها اشاره می کند


بازاریاب صفحه ,انجام ,مورد ,نشان ,مربوط ,استفاده ,صفحه مربوط ,کاری انجام ,نشنال جئوگرافیک ,pulp fingers ,مورد صفحه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه آموزشی آلم | کنکور فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار آپشن خودرو | گندم کار سئو ، طراحی سایت Saffron7371 درجه ماکو پرتال e-moneyonline هستی دانلود